6 Ocak 2014 Pazartesi

Essence Be Loud Kolleksiyonu

Merhaba,

Essence Be Loud kolleksiyonu gratis mağzalarında bizlerle olacakmış. Ya da oldu benim haberim yok henüz gidip bakmaya fırsatım olmadı. Allahtan internet diye bir şey var da ne var ne yok bakabiliyorum.Bakalım neler varmış.

Asker desenli makyaj çantası var. 


Nail art fırçası var. Ben Avonda buldum aynı fırçadan siparişimi verdim. Eğer daha ucuzsa siparişimi iptal edip essence'den alabilirim. Acil gitmem lazım gratise :D


Rengarenk simli bir ojesi var


4 farklı renkte normal ojesi var


İki farklı tonda allığı var renk tonları çok güzel göründü bana elimde allık olmasaydı alabilirdim.


Bunlar sanırım ruj tam olarak anlayamadım gidip inceleyeceğim.


Göz kalemi jumbo boy


Ve son olarak ikili göz farı üç farklı renkte

 Kışın renkleri ile canlılığı çok güzel buluşturan bir kolleksiyon olduğunu düşünüyorum. Tek problem benim çok kullanmadığım renkler. Bu yüzden bu kolleksiyondan da fazla bir şey alacağımı düşünmüyorum. Zaten alırsam haberiniz olur.

Bir sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın. Bu arada çekilişime de katılmayı unutmayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder