29 Ocak 2014 Çarşamba

Essence Yeni Kolleksiyon - Love Letters

Merhaba,
Essence şubat ayında Love Letters adında şirin mi şirin bir kolleksiyon çıkartacakmış. Bakalım bu kolleksiyonda neler varmış ?

6 lı bir far seti. Genel olarak pastel renklerden oluşuyor. Bence çok hoş. Alabilirim.

 Çift taraflı göz kalemi iki farklı renkte. Bir ucunda kalem diğer ucunda makyajımızı buğulandırabilmemiz için aplikatör var.


Pembe ve şeftali tonlarında iki farklı ruj.

Yine fardaki renkler gibi pastel tonlarda ojeler. 


Kolay nail art yapmak isteyenler için güzel haber verelim. Bu kolleksiyonda bir tane damga seti var. Benzer bir set bende olduğu için almayacağım. İçinde 9 farklı desenin olduğu bir de disk bulunuyor.


Yağlı ciltler için pudralı kağıt


Birde her zamanki gibi ekstra ürünü var. Bu seferki ise anı defteri :D Bence çok şeker.


bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakııınnn :D
bloğumu takip etmeyi de unutmayın.

2 yorum:

  1. bir tek damga seti ilgimi çekti bu koleksiyonda bir de ojeleri tabi kusur kalmamak için alabilirim :-))

    YanıtlaSil
  2. koyu renkli olan göz kaleminden ve pembe rujundan aldım. kalemden çok memnun kaldım fakat ruj hiç renk vermiyor nemlendirici olarak kullanıyorum. bir de aydınlatıcı vardı bu seride ben onu çok merak ediyorum fakat testerı yoktu almaya cesaret edemedim.

    YanıtlaSil