5 Ocak 2014 Pazar

Fikrimühimden mühim kutu #ayrilmazikili Nescafe & Coffee Mate

Merhaba,
Bu gün Fikrimühimden geçen hafta bana gelen mühim paketimden bahsetmek istiyorum. Nescafe & Coffee Mate

Bu paketten bana iki tane göndermişler. Bir tanesi paylaşmam diğeri kendim için. Paylaşmam için olanı şu an yavaş yavaş finallere hazırlanan kardeşime gönderdim. Gece yarılarına kadar arkadaşları ile beraber rahat rahat çalışabilsin diye.


Süt uyku yaptığı için Coffee Mate çok işine yarayacak. Bende iş yerime getirdim. Sabahın köründe kalktığımız ve bazen geç yattığımız için öğleye doğru bastıran uykudan beni kurtarması için :D Benim çok sevdiğim bu #ayrılmazikili yi siz de hala denemediyseniz mutlaka deneyin.

Güzel günler dilerim. Bu arada yılbaşı çekilişime katılmayı da unutmayın. 10 Ocak 2014'te Sona Eriyor. Acele edin.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder