8 Ocak 2014 Çarşamba

New Well 576

Merhaba,
Uzun zamandır oje tanıtımı yapmamıştım. Bu gün bi oje tanıtımı yapayım dedim. New Well marka 576 numara sarı ojemi tanıtmak istiyorum bu gün sizlere.


Gördüğünü gibi ojenin üzerinde 60 sn. işareti var. Doğru 60 Sn. içinde kuruyor fakat tek kat sürdüğünüzde. Kat sayısı arttıkça ojenin kuruma süresi artıyor.

İçinde kalın bir fırça barındırıyor ve normalde kalın fırçaları sevmeme rağmen bu fırçayı sevmedim. Fırçanın ucunun düz olması sürmeyi zorlaştırıyor. Biraz daha oval olması gerekirdi. Golden Rose ojeleri gibi.


Ojenin yapısı güzel. Kokusu normal oje kokusu. Açık renk olmasından dolayı 3 katta tam kapatıcılık sağlıyor. Daha koyu renklerinin 2 katta kapatacağını düşünüyorum. Parlak bir yapıya sahip.


Gelelim bir daha alacakmıym. Malesef bu sorunun cevabı hayır. Fırçası yüzünden almayı düşünmüyorum.

Not: Fotoğraflar floresan ışığı altında çekilmiştir.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın. Bu arada çekilişimin bitmesine az vakit kaldı. Acele etseniz iyi edersiniz.

5 yorum:

  1. Hiç görmemiştim bu ojeyi ama renk çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende ilk defa gördüm zaten. yakınımdaki ufak bi kozmetikçiden aldım. çok çeşidi de yoktu.

      Sil
  2. Renk benimde hoşuma gitti.

    YanıtlaSil
  3. https://www.facebook.com/makyajkozmetik.tr

    YanıtlaSil