8 Şubat 2014 Cumartesi

Gülmekten öldüm EYVAH EYVAH 3

Merhaba,
Dün akşam eşimle beraber Eyvah Eyvah 3 fimindeydik. Yine çok güzel çok komik bir film çıkarmış Ata Demirer . Gülmekten yerlere yattık diyebilirim.


Bu film de diğer filmlerin devamı niteliğinde olduğu için 1. ve 2. filmini izlemeden 3. filmi izlemenizi tavsiye etmiyorum. Umarım 4. filmi de gelir. Vizyona gireli uzun zaman olmasına rağmen hala salonlar tamamen dolu. Bu da filmin ne kadar başarılı olduğunun bir göstergesi. Konusunu yazmaya çalıştım fakat anlatılacak o kadar çok şey var ki :D  Bi anlatmaya başladık mı filmin bütün eğlencesi kaçar. Siz en iyisi filmi izleyin. İşte bu da filmin fragmanı...


Herkese iyi seyirler diliyorum. Hala gitmeyenler bu hafta sonunu bu güzel filmi izleyerek geçirebilirler :D
Bir sonraki yazımda görüşmek dileğiyle kendinize iyi bakın.
Bloğumu takip etmeyi de unutmayın.

2 yorum:

  1. Merhaba,
    Blogunuzu çok beğendim ve sizi takibe aldım.
    Sevgiler,
    Bende bloguma beklerim http://hayatimakyajla.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloğmu beğenmenize çok sevindim. En kısa zamanda bloğunuzu inceleyeceğim :)

      Sil