24 Şubat 2014 Pazartesi

Herkese yakışan kozmetik ürünleri

Merhaba,

Biliyorum bayadır yazı yazamadım. Yoğunluk sağ olsun. Seçim yaklaştığı için çalışmalar hızlandı. Herkes reklam üstüne reklam yaptırıyor. 5 dk boş vakti zor buluyorum. Eve gidince de pestilim çıktığı için bilgisayarın suratına bile bakamıyorum. Kıascası Marta kadar idare edin canlarım.

Bu gün sizlerle herkese yakışan makyaj malzemelerinden bahsedeceğim. En basitlerinden ve herkesin bildiklerinden başlayalım.

Siyah Göz kalemi veya eyeliner




 Gerçekten siyah herkese çok yakışıyor. Hatta benim de kendime en çok yakıştırdığım renk diyebilirim. Makyajınızı garantiye almak istiyorsanız mutlaka siyah eyeliner veya siyah göz kalemi kullanın derim. Tabi siyahın herkese yakışması demek her sürdüğünüz şeklin yakışması anlamına gelmiyor. Size en yakışan şekilde sürmeniz gerek.

Siyah Rimel

Siyah rimel herkese yakışan ikinci ürünümüz. Fakat ürün seçerken dikkat etmeniz gerekenler var. Kirpiklerinizin tipine göre seçmelisiniz. Kirpikleriniz ince ise dolgunlaştıran, Kısa ise uzatan vs. vs. bir çok çeşidi var. Bloglarda ki yorumları okuyarak fikir sahibi olabilirsiniz.

Koyu renk ruj





Gördüğünüz gibi her insana yakışıyor. Ben kullanırmıyım ? Bilmiyorum. Bi deneyip bakmam lazım. Eşimin hoşuna gideceğini sanmıyorum. Hoşuna giderse neden olmasın ?

Bronz veya Bakır göz farı

 Kesinlikle almayı düşündüğüm renk tonları. Zaten daha önce kahverengi gözlülere ne kadar yakıştığını söylemiştik. Şimdi herkese yakıştığını söylüyoruz.

Bronzer


Açıkçası hiç kullanmadığım bir ürün bronzer. Kullanmayı da pek düşünmüyorum. Ama herkese yakışıyormuş. 

Aydınlatıcılar


hiç kullanmadığım başka bir ürün daha. Kesinlikle almayı düşünüyorum. Yüz şekline göre uygulandığında güzel sonuçlar alınıyor. Tabi biraz alıştırma yapmak lazım.

Son olarak Coal Renk tonunda Allık


uygun miktarda uygulandığında hoş bir görüntü ortaya çıkarıyor. Benimde  çok sevdiğim renklerden biri.

Bir sonraki yazım ne zaman olur bilmiyorum ama o zamana kadar kendinize iyi bakın. Bloğumu da takip etmeyi unutmayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder