11 Mart 2014 Salı

FOOT SPA

Merhaba,
Nasılsınız umarım iyisinizdir. Bu gün Yoğunluğum biraz azaldı. Hemen bir yazı yazayım dedim :D Bu gün sizlere daha önce kullandığım ve hoşuma giden bir ürünle tanıştırmak istiyorum. Ayak peelingi. Kendisini Gratis'ten aldım.


  Ponza taşı ve çay özü içeriyor. Kokusu çok hoş değil ama dayanılmayacak gibi bir kokusu da yok. Aşağıdaki resimdeki gibi görünüyor. Özellikle ayaklarım yorgun olduğunda çok işime yarıyor. Hem ponza taşı sayesinde peeling yapıyorum. İçeriğindeki malzemelerle ayaklarımın yumuşacık olmasını sağlıyorum. Hemde masaj yapılarak uygulandığı için ayaklarımın yorgunluğunu alıyorum.


Tek kullanımlık bir ürün. Bittikçe tekrar tekrar alıyorum. Özellikle Gratis indirimleri bu ürünü alabilmem için faydalı oluyor. Fiyatını hatırlamıyorum. Gratis indiriminden almışştım bir sürü ürünle beraber :D
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın.
Bloğumu takip etmeyi unutmayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder