22 Nisan 2014 Salı

Avon Color Trend Allık

Merhaba,
Seçim bitti iş güç hala devam ediyor. Dedim ben bloğa bayadır yazı yazmadım. Bi baktım. Taaa ayın başında yazmışım en son yazımı. Dedim acil yazı yazmalıyım. Hatta fırsat bulursam bu gün 1-2 yazı birden yazabilirim.
Gelelim konumuza  hafta sonu annemlere gittim. Her zamanki gibi kardeşlerimin makyaj malzemelerini karıştırdım.  Öyle çok makyaj yapmıyorlar ama neticede her genç kızın mutlaka kendini güzel göstermek için birşeyleri vardır. Ben kardeşimden Avon'un Color Trend Serisinden edinmiş olduğu çok cici allığı aldım denedim. Sürdüm sürüştürdüm :D


Allığımız bu. Numarasına bakmayı unutmuşum. Siteden baktım 3 farklı renk tonu var.

Hot PinkFlora Terracotta

Tahminimce 15334 numaralı Flora Allığı. Ambalajını çok beğendim. İçindeki fırçası da ayrı bir hoşuma gitti. Yumuşak bir fırça. Ben kendi fırçalarımı daha çok seviyorum ama bu fırça da kullanmak için fena değil.


Ürün çok az bir miktar tozutuyor. Fotoğrafta belki belli oluyordur. Çok sıkıntı değil. Pigmentasyonunu başarılı buldum. Yeterli miktarda yanaklara hoş bir pembelik veriyor. Zaten aşağıdaki fotoğrafta da görebilirsiniz. 


10 üzerinden 9 Alarak benden sınıfı geçti bu ürün. Elimdeki allıklar biterse alabilirim.
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın. Bloğumu takip etmeyi de unutmayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder