5 Nisan 2014 Cumartesi

Dolabımızda Boş Yer Açalım.

Merhaba,
Mutlaka çoğumuzun dolabı dolmuş hatta taşmış vaziyettedir. Kullanmadığımız giysiler,ayakkabılar, atmaya kıyamadığımız bize küçük gelen giysiler vs. vs. Bu yüzden hep çok kıyafetimiz varmış gibi görünür. Ama dolabı açtığımızda hiç birşey bulamayız.


Öncelikle dolabımızdan çıkarmamız gerekenler bize küçük gelen kıyafetler. Biliyorum benimde atmaya kıyamadığım bir sürü bana küçük gelen kıyafetim var. Hepsini de çok seviyorum. Ancak bu kıyafetler size geçen sene olduğu gibi bu sene de küçük geliyorsa, herhangi bir diyet yapmıyorsanız, spor yapmıyorsanız bu kıyafetler kesinlikle dolabınızdan ayrılması gereken kıyafetler. Artık bu kıyafetlerinizle vedalaşın. Oranızı buranızı çekiştirerek dolaşmaktan iyidir emin olun. Hep küçük gelmek dedim ama büyük gelmesi de olası bir şey bazı insanlar zayıflayabiliyor :'( çok kıskanyorum onları :'(


Dolabımızdan ikinci olarak çıkarmamız gereken kıyafetlerimiz ise kullanmadığımız kıyafetler. Şahsen benim alıpta kullanmadığım kıyafet yok gibi bir şey. En az bir kere kullanmışımdır. Ancak bu kıyafetleri geçen sene hiç giymemişseniz aynı benim gibi. Bu sene de o kıyafetlerin yerine kullanabileceğiniz başka alternatifler varsa ve o alternatifleri daha çok severek ve içinize sinerek giyiyorsanız ne yapmanız gerektiğini çok iyi biliyorsunuz. Boşu boşuna dolabınızda duracağına az kullanmışsınız zaten verin birilerine. Ben mesela anneme veriyorum o buluyo kıyafetleri verecek birini.


Dolabınızdan çıkarmanız gereken üçüncü kıyafetler ise aslında ikinci olması gerek ama neyse eskimiş,solmuş kıyafetleriniz. Her ne kadar hatırası da olsa ,sevseniz de onlar artık eskidi bunu kabul etmeniz gerek. Şahsen ben sırf ben hediye ettim diye eskimiş solmuş bir kıyafetin giyilmesini istemem. Eğer becerebiliyorsanız dıy projelerinizde kullanın. Yok ben beceremem diyorsanız temizlik bezi yapın :D

Ayakkabı ve çantalar ... Çoğumuz ayakkabı ,çanta hastasıyızdır. Bir dolabı sadece ayakkabı olan bayanlar var. Abartmayalım arkadaşlar. Kullanmadığınız ayakkabıları, çantaları yollayın gitsin. Benim bir iki tane var. Kulbu kopmuş çantam kınamda aldığım altın rengi ayakkabım. çantamı tamir ederim diye ayakkabımı sırf ayakkabı olduğu için saklıyordum. Yoksa kesinlikle altın rengi ayakkabı hiç sevmem.


Eskimiş,tarihi geçmeiş kullanmadığımız makyaj malzemeleri. Bunlar kesinlikle atıması gerekenler. Tarihi geçmiş yiyeceği tüketiyormusunuz ?  Tarihi geçmiş makyaj malzemesini de kullanmayacaksınız. Direk zarar. Aynı şekilde tarihi geçmiş parfümler.

Tüm bunları ayıkladıktan sonra dolabınızda yeni kıyafetlerinizi ve kozmetiklerinizi bekleyen büyük bir alan kalacaktır. Ben bu akşam dolabımı düzenleyeceğim inşallah :D Hadi bana kolay gelsin.

Bir sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın.

4 yorum:

  1. Kozmetik ürünlerinde genellikle tarihi geçmiş olanları atarım,hatta bugün birkez daha gözden geçireyim:))
    Ama kıyafet denilince atamıyorum, dışarıda giyemiyorsam ev kıyafeti oluyor onlar benim için :))
    Ben kıyamasam da zaten en sonunda annem kesip temizlik bezi yapıyor :)))

    YanıtlaSil
  2. Dediğin gibi kıyafetler dolabımdan taşmış durumdaydı.Tıkmışım da tıkmışım dolabıma ... Yazlıkları,kışlıkları hep döktüm yere!... Ve tek tek ayırdım.Bir kucak kıyafet attım.Bir de aralarında unutuğum şirin kıyafetlerimi de astım.Artık odam çok düzenli.Bozulmaması için çok çabalıyorum!... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. malesef ister istemez bozuluyor özellikle benim gibi sabahları 5 dk daha diyenlerdensen :D bi şey çekiyorum alttan bütün raf bozuluyor :D

      Sil