7 Nisan 2014 Pazartesi

Golden Rose Velvet Matte

Merhaba,
Bu gün sizlere Golden Rose Velvet Matte Ruj'un tanıtımı yapmak istiyorum. Ruju alırken deneme yaptım testerlar arasından öyle seçtim fakat evde sürdüğümde renk biraz koyu geldi :D Neyse çok kötü değil.


Ambalajı da çok hoşuma gitti başarılı. 10 üzerinden 9 :D 1 puanı ambalajı ben yapmadığım için kırdım :D Benim elimdeki ürün 12 numaralı rengi.


Renk verişi gayet güzel. Sürünce güzel ve nemli bir his veriyor. Bir kaç dakika sonra kuru hissediyorum. Bilmiyorum diğer kullanan arkadaşlar da aynı şeyi hissetti mi ?
Bir de mat ruj dudaktaki hataları bence daha çok belli ediyor. Peeling yapıp dudaklarınızı iyi bir şekilde nemlendirmeden mat rujları kullanmanızı tavsiye etmiyorum. Tam olarak kaç saat kaldığını söyleyemeyeceğim fakat kalıcılığı iyi.


Paraben içermiyor muş bu çok güzel bir durum. 20 farklı renk alternatifi var. Belki başka renklerini alabilirim. 10 üzerinden 8 aldı ve sınıfı geçti. 

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın. Bloğumu takip etmeyi unutmayın.

2 yorum:

  1. Güle güle kullan =) Bu seriden o kadar çok bahsedildi ki çook merak ettim ama benim dudaklarım normalden daha kuru ve sürekli nemlendiririm. Rujlarda genelde dudaklarımı kurutur peeling yapsam bile bir kaç saate kupkuru pul pul dudaklarım olur bu yüzden bu seriye hiiiç yaklaşmadım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür Ederim. Umarım sorununu çözebilecek bir ürünle karşılaşabilirsin.

      Sil