9 Mayıs 2014 Cuma

Rosense Nemlendirici El Kremi

Merhaba,
Geçen eczaneye girmiştim. İlaç falan alıyodum sanırım. Kenarda Rosense El kremini gördüm. Ellerim de kurumuş kağıt gibi olmuştu. Dedim bi tane alayım.  Deneme boyu sanırım 2 TL falandı.


Aldım sürdüm. 15 Dk sonra Ellerim yine eski haline geldi. Hiç bişi anlamadım. Tekrar sürdüm. Aynı. Acaba yanlış mı algılıyorum diye bir kaç gün sürdüm. Yok algılamıyomuşum. İlk başta hoş bir his bırakmasına rağmen 15 Dk içinde etkisini kaybediyor.

Kokusu güzel. Gül gibi kokuyor. Kremin nemlendirme etkisinden daha uzun kalıyor kokusu :D İçindekiler bölümünde paraben görmedim. Dermatolojik olarak test edilmiş bir ürün. 10 üzerinden 3 ile sınıfta kaldı ve kesinlikle bir daha alınmayacak ürünler arasına girdi.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın. Bloğumu takip etmeyi de unutmayın.

8 Mayıs 2014 Perşembe

Essence Bloom Me Up

Merhaba,
Nasılsınız ? Umarım iyisinizdir. Geçen gratise gittiğimde Essence Bloom Me Up Kolleksiyonunun satışta olduğunu gördüm. Bayadır ne kendimle ne blogla ilgilenemedim. Neredeyse 1-2 aydır kendime hiç kozmetik ürünü almadım diyebilirim. Neyse beni geçelim konumuza dönelim

Bloom Me Up Kolleksiyonunda ilk gözüme çarpan stick allık oldu. Hoş ve pratik göründü gözüme almayı düşünüyorum bu ay. hangi rengi alacağıma karar veremedim ama.


Hoşuma giden bir diğer ürün ise rujlar oldu. Pembe Rengini almayı düşünebilirim. Allığın pembesini alırsam rujun da pembesini alırım her halde :D

Tekli göz farları far fazla kullanmadığım için almam ama renkleri hoş görünüyor.

İkili göz kalemi. Bir tarafı göz kalemi olarak kullanılıyor. Diğer tarafı kaş altına sürülerek daha kalkık bir kaş görüntüsü sağlıyormuş.


Her zamanki gibi çok  cici rengarenk pastel tonlarda ojeleri var. Neredeyse aynılarından elimde olduğu için almayı düşünmüyorum.

Sanırım bunlar sticker. Çok goş görünüyolar Alabilirim. Gerçi bi ara benzer bişi aldım hala kullanmadım. Özel birgün kullanırım diye düşünüyorum ama kıyamadım bir türlü kullanmaya :D


Son olarak kolleksiyonun ekstrası saç bandı. 


İşte böyle bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın
bloğumu takip etmeyi de unutmayın.

5 Mayıs 2014 Pazartesi

Amerika'nın ünlü SPA markası Bliss’in efsane sıkılaştırıcısıyla 28 günde yaza hazırlanın!

Her sene olduğu gibi yaz aylarının yaklaşmasıyla, portakal kabuğu görünümünden kurtulma derdi yine gündemimizin en üst sırasına oturdu.

Ne yapacağız? Doğru besleneceğiz, bol su içeceğiz, spor ve masajla dolaşımı hızlandırıp portakal kabuğu görünümünden kurtulmaya çalışacağız.

Yeterli mi?

Tabii ki hayır!

Vücudumuzu kusursuz hale getirmek için her yolu denememize rağmen maalesef çoğu zaman istediğimiz sonuca ulaşamıyoruz. Beslenme alışkanlıklarımız, hayat tarzımızda yapacağımız çeşitli değişikliklerin yanı sıra aslında doğru ürünü kullanmamız da gerçekten çok önemli. Ancak bu şekilde pürüzlü ve portakal kabuğu görünümlü cilde, onarıma başlaması için gerekli donanımı sağlayabiliriz.

Kısaca yaz aylarının yaklaşmasıyla gelen bikini sezonunun bir kabusa dönüşmesini istemiyorsanız bu yazımızı mutlaka okuyun çünkü efsane sıkılaştırıcı ürün nihayet Türkiye’de!

Amerika’nın en iddialı markalarından bliss’in, ünlü sıkılaştırıcı ürünü fatgirlslim, bu yaz sizi bu dertten kurtarmak için eczanelerde yerini aldı.

Geçtiğimiz yıllarda farklı yöntemler deneyip hayalinizdeki vücuda kavuşamadıysanız, New York’un dünyaca ünlü Bliss Spa’sından doğan “fatgirl”serisi ile tanışma vaktiniz artık gelmiş demektir.

Basında da sıkça yer aldığı gibi birçok ünlü model, televizyon, sinema yıldızı, dünyaca ünlü popstar gündüz ve gece kreminden oluşan bu özel seriyi kullanmayı tercih ediyor.

Aslında bu çok da şaşırtıcı değil çünkü bliss’in dünyada çok tercih edilen bir marka olmasının yanı sıra, bu serinin klinik çalışmalarla da kanıtlanmış çok fazla etkisi bulunuyor.

Örneğin; yapılan araştırmalarda kullanıcıların

• %87'si sıkılaştırıcı etkiyi,
• %85'i inceltici etkiyi,
• %73'ü portakal kabuğu görünümünde azalmayı gözlemledi.*

İşte bliss efsanesinin sırrı!

Efsane bliss fatgirlslim-vücut toparlama ve sıkılaştırmaya yardımcı gündüz kremi, kapsüle edilmiş patentli Qusome© kafein teknolojisi ile portakal kabuğu görünümünü azaltmayı desteklerken, cildi sıkılaştırmaya da yardımcı oluyor.

Ayrıca bliss’in bu serisinde bir de fatgirlsleep-vücut toparlama ve sıkılaştırmaya yardımcı gece kremi bulunuyor. Serinin gündüz kreminin tamamlayıcısı olan bu gece kremi, kapsüle edilmiş formülü ile siz uyurken 6 saat boyunca vücuda etki ediyor ve portakal kabuğu görünümlü bölgeleri pürüzsüzleştirmeye yardımcı oluyor. Gece kreminin içeriğinde gündüz kreminden farklı olarak yatıştırıcı özelliği olan lavanta ve lotus çiçeği özü bulunuyor. Bu özler uyku esnasında etki göstererek vücudun kendini yenileme sürecine destek oluyor, böylece “sıkı” bir uyku çekmenizi sağlıyor!

Kullanımı ise çok basit. Her sabah fatgirlslim’i 20-30 saniye boyunca portakal kabuğu görünümlü bölgelere masaj hareketleri ile uygulayabilir ve hemen emildiği için ardından hızla giyinebilirsiniz. Akşamları da yatmadan önce fatgirlsleep’i yine aynı şekilde uygulamanız yeterli!

Üstelik kısa bir süre için eczanelerden 1 adet fatgirlslim ve 1 adet fatgirlsleep aldığınızda, hediye olarak masaj aparatına da anında sahip oluyorsunuz.

Bu aparatın özel tasarlanmış yüzeyi ile masaj yaptığınızda, bu muhteşem iki ürününün cilt tarafından daha iyi emilmesini sağlayabilirsiniz. Problemli bölgeye aşağıdan yukarıya ve dışarıdan içeriye hareketlerle, hafifçe bastırarak ve bileğinizi sağa sola doğru bükerek uygulamanız gerekiyor.

Ayrıca bu aparatı sadece kremlerinizle değil, duş esnasında da kullanabiliyorsunuz.

Daha etkili bir çözüm için bu bakım serisi ile birlikte düzenli egzersiz yapmayı ve sağlıklı bir beslenmeyi de unutmamalısınız.

Bu efsane seriyi ve bliss markasının diğer tüm ürünlerini Türkiye’de sadece yetkili eczanelerde bulabilirsiniz.     

Yetkili eczanelere ulaşmak ve daha detaylı bilgi için
 www.blissturkiye.com sitesini ziyaret ediniz.       

* Bağımsız laboratuvarlar tarafından yürütülen test sonucudur. Etkileri 28 günü kapsayan klinik çalışmalarla kanıtlanmıştır.

Bir boomads advertorial içeriğidir.