8 Mayıs 2014 Perşembe

Essence Bloom Me Up

Merhaba,
Nasılsınız ? Umarım iyisinizdir. Geçen gratise gittiğimde Essence Bloom Me Up Kolleksiyonunun satışta olduğunu gördüm. Bayadır ne kendimle ne blogla ilgilenemedim. Neredeyse 1-2 aydır kendime hiç kozmetik ürünü almadım diyebilirim. Neyse beni geçelim konumuza dönelim

Bloom Me Up Kolleksiyonunda ilk gözüme çarpan stick allık oldu. Hoş ve pratik göründü gözüme almayı düşünüyorum bu ay. hangi rengi alacağıma karar veremedim ama.


Hoşuma giden bir diğer ürün ise rujlar oldu. Pembe Rengini almayı düşünebilirim. Allığın pembesini alırsam rujun da pembesini alırım her halde :D

Tekli göz farları far fazla kullanmadığım için almam ama renkleri hoş görünüyor.

İkili göz kalemi. Bir tarafı göz kalemi olarak kullanılıyor. Diğer tarafı kaş altına sürülerek daha kalkık bir kaş görüntüsü sağlıyormuş.


Her zamanki gibi çok  cici rengarenk pastel tonlarda ojeleri var. Neredeyse aynılarından elimde olduğu için almayı düşünmüyorum.

Sanırım bunlar sticker. Çok goş görünüyolar Alabilirim. Gerçi bi ara benzer bişi aldım hala kullanmadım. Özel birgün kullanırım diye düşünüyorum ama kıyamadım bir türlü kullanmaya :D


Son olarak kolleksiyonun ekstrası saç bandı. 


İşte böyle bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın
bloğumu takip etmeyi de unutmayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder