9 Mayıs 2014 Cuma

Rosense Nemlendirici El Kremi

Merhaba,
Geçen eczaneye girmiştim. İlaç falan alıyodum sanırım. Kenarda Rosense El kremini gördüm. Ellerim de kurumuş kağıt gibi olmuştu. Dedim bi tane alayım.  Deneme boyu sanırım 2 TL falandı.


Aldım sürdüm. 15 Dk sonra Ellerim yine eski haline geldi. Hiç bişi anlamadım. Tekrar sürdüm. Aynı. Acaba yanlış mı algılıyorum diye bir kaç gün sürdüm. Yok algılamıyomuşum. İlk başta hoş bir his bırakmasına rağmen 15 Dk içinde etkisini kaybediyor.

Kokusu güzel. Gül gibi kokuyor. Kremin nemlendirme etkisinden daha uzun kalıyor kokusu :D İçindekiler bölümünde paraben görmedim. Dermatolojik olarak test edilmiş bir ürün. 10 üzerinden 3 ile sınıfta kaldı ve kesinlikle bir daha alınmayacak ürünler arasına girdi.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın. Bloğumu takip etmeyi de unutmayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder