3 Temmuz 2014 Perşembe

Fondöteni kusursuzca uygulama

Merhaba,
Bu günkü konumuz fondötenimizi nasıl kusursuzca yüzümüze uygularız. Öyle bi avuç fondöten alıp boya yaparmış gibi yüzümüze sıvamıyoruz bi kere. İlk olarak her zaman söylediğim gibi yüz temizliği. Yüzünüz temiz olmazsa hiç bir anlamı yok. Kayar gider.


Daha sonrasında nemlendirme veya makyaj bazı. Ama acele edip hemen peşinden fondöteni sürmiyoruz. Az bekleyin. 10 dk - 15 dk falan. Cildiniz bi emsin.


Gelelim fondötene. Fondöteni sürmeden öncesi kadar fondöteninizin cildinize uyumlu olması da önem taşır. İşlemi ne kadar doğru yapsanız da rengi size uymayan bir fondöten sizi güzelden çok çirkin gösterecektir. Bunun yanında cilt tipinize uygun fondöten seçmeniz cildinizin parlamamasına veya kurumamasına yardımcı olacaktır.


Fondoteni uygularken ortamın aydınlanması da çok önemlidir. İyi aydınlanmış bir odada yaptığınız hataları ve nereye sürmeniz gerektiğini daha rahat görebilirsiniz. 


Doğal bir görüntü istiyorsanız eğer tüm yüzünüze fondöten sürmek zorunda değilsiniz. Özellikle ben yaz aylarında çok kullanmıyorum. Yüzümde kapatılması gereken yerlere parmağımla sürüyorum ve fırça veya sünger yardımı ile dağıtıyorum.

Kapatıcıyı unutmuyoruz. ama abartmıyoruz da. Yoksa kapatmak istediğimiz yerleri daha da belirginleştirebiliriz.


Daha kalıcı ve doğal bir görüntü için az miktarda pudra ile makyajımızı sabitliyoruz.


Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın

2 yorum:

  1. yazın ben de kesinlikle kullanmıyorum, hatta uzun zamandır fondöten kullanmıyorum sanırım:) çünkü BB kremler işimi görüyor açıkçası hem daha doğal duruyor hem de nemlendiriyor,
    Bilgiler için ayrıca ellerine sağlık :)
    sevgiler,
    lifeofyasmina.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu bb kremler kurtarıcımız oldu resmen, özellikle az makyaj uygulayanlar için :))) benım sayfama da beklerim http://meralgumus.blogspot.com.tr/

      Sil