23 Temmuz 2014 Çarşamba

Gelin Makyajı

Merhaba,
Bu gün sizlere gelin makyajından bahsetmek istiyorum. Öncelikle söylemeliyim  ki gelin makyajını düzgün yapmayı bile kuaför sayısı çok az. Düzgün makyaj saç yapabilenler ise genellikle çok pahalı oluyor. Çok fazla kötü sonuç gördüm bu konuda.

Bu yüzden yapılabilecek güzel gelin makyajları araştırdım.  İşte benim hoşuma gidenlerden bazıları...












Görmüş olduğunuz gibi ne kadar boya varsa sürmemişler. Dudaklar ön plana çıkacaksa dudaklar gözler ön plana çıkacaksa gözler abartmaya gerek yok. Şeftali ve pembe tonları bence çok yakışıyor özellikle beyaz tenli gelinlere. Esmerlere ise kahve tonlarını daha çok yakıştırıyorum. Çok makyaj malzemesi kullanmak iyi makyaj yapmak demek değildir. Lütfen bunu unutmayın.

Ayrıca önceden mutlaka makyajınızın provası yapılsın. ve düğün günü yanınızda mutlaka makyajınızı düzeltmek için makyaj malzemesi bulundurun. 

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın.
Not: Resimler Alıntıdır.

1 yorum:

  1. Gelinlik zaten abartılı bir de renkli renkli farlar allıklar vs olunca of diyor insan bunaltı geliyor :/ En abartılı olarak dumanlı göz makyajını seviyorum yoksa bronz tonlarda farlar kahveler en güzeli..

    YanıtlaSil