1 Eylül 2014 Pazartesi

Kırmızı Ruj Kullanırken...

Merhaba,
Uzun zamandır yazmıyorum farkındayım. Açıkçası başka işlerle uğraşıyordum. Özellikle Şu Kıvırcık Party bloğumla ilgili şeylerle. E-ticaret sitesine döndürmeyi falan düşünüyorum. vs. vs.

Neyse biz gelelim konumuza geçen evde dolabımı karıştırırken kırmızı ruj buldum. Açıkçası kırmızı ruj hiç sürmedim diyebilirim. Kırmızıya yakın tonları kullandım fakat cort kırmızı benim için yaklaşılmaması gereken bir şey. Hiç kullanmadım evde o bana ben ona bakışıyoruz şimdilik. Kullanırsam görürsünüz ama :D Cesaret isteyen bir renk. Kırmızı ruj sürmenin şartlarından biri bence cesur olmak.

İkinci olarak ise kırmızının size yakışan tonunu bulmak. Kahverengiye yakın, turuncuya çalan, bordoya benzeyen vs. vs bir sürü tonu var. bunları deneye deneye siz karar vereceksiniz. Ben bana bayrak kırmızısı veya bordoya kaçan bir rengin yakışacağını düşünüyorum.

(alıntıdır)

Bunun haricinde kırmızı ruj kullandığımızda sürüş şeklimiz de önemli bence. Hemen hemen bütün rujlarımı ben direkt kullanırım ama kırmızı rujda fırça kullanırım. Dişlere falan bulaşma riski daha yüksek. İnternette araştırdım en iyi sonucu aşağıdaki gibi alıyormuşuz.


Birde rujumuzu rüekli yanımızda taşımamız gerek. Neticede hemen hemen her yere bulaşabiliyor. Açık renk rujlar genelde silinse de pek belli olmaz fakat koyu renk rujlarda çok belli oluyor. Kalıcı bir ruj kullanmanız da sürekli makyaj tazelemek zorunda bırakmayacaktır sizi. 


Kırmızı ruj sürdüğümüzde göz makyajını abartmamak naturel tonlarda yapmak en uygunu. Siyah eyeliner falan çok yakışıyor. 

Daha ne olsun. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın. 


3 yorum:

  1. Çok iddialı bulurum ben çok özel zamanlar dışında kullanamam ama bazıları gündüz bile kullanabiliyor, yakışıyorda.

    YanıtlaSil