29 Eylül 2014 Pazartesi

Kıvırcıklarıma Saç Maskesi :D

Merhaba,
Ürün tanıtımı yapmayalı uzun zaman oldu: Bu gün sizlere Gliss marka saç bakım maskemden bahstemek istiyorum.

Aşağı yukarı geçen seneden beri kullanıyorum. Çok sık olmasa da ihtiyacım olduğunu hissettiğim zamanlar. Öncelikle size ürünün yapısından biraz bahsetmek istiyorum. Ürün yoğun bir krem kıvamında. Kokusu güzel. farklı çeşitleri var. Kıvırcıklarıma kesinlikle iyi geldiğini söyleyebilirim.

Ürünü banyo sırasında kullanıyorum. Önce saçlarımı şampuan ile yıkadıktan sonra mümkün olduğu kadar saçlarımdaki fazla suyu alıp ürünü yeterli miktarda saçıma uyguluyorum. Tarak yardımı ile saçıma eşit miktarda dağıtıyorum. Daha sonra bone ile saçlarımı kapatıp mümkün olduğunca çok bekliyorum. Üzerinde öyle yazmıyor ama olsun ben bekliyorum. Daha sonra saçlarımı iyice duruluyorum.

Uygulamadan sonra saçlarım yumuşuyor ve bir sonraki banyomda tararken saçlarım rahat bir şekilde açılıyor. (Kıvırcıklarımı şekil vermeyeceksem taramayı tercih etmiyorum) Aynı zamanda normalden daha sağlıklı göründüklerini de söyleyebilirim.  Kuaföre gidip kırık aldırma ihtiyacı da duymadığım için saçlarım baya uzadı :D ama bi ara mecbur gidip bi şekil verdirmem lazım  İnşallah şekil vericem diye düdük kadar bırakmazlar saçlarımı zaten kıvırcık olduğu için uzaması da zor oluyor. Uzasa da belli olmuyor.

Neyse bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın :D
Bloğumu takip etmeyi de unutmayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder