17 Kasım 2014 Pazartesi

Pantene Belirgin Bukleler

Merhaba,

Bu gün sizlere pantene belirgin bukleler saç şekillendirici kremi tanıtmak istiyorum. Biliyorsunuz normalde ben Elidor marka saç şekillendirici kullanıyorum. Fakat en son Gratis'e gittiğim zaman kalmamştı. Bu yüzden bende bu seferlik pantene alayım dedim. Aşağı yukarı 1 aydır kullanıyorum. Bakalım performansını nasıl bulmuşum :D

Daha önce Elidor kullandığımiçin karşılaştırmadan edemiyorum. Öncelikle şekillendiricisi Elidor'a göre daha az. Saçlaımın kabarmasını önlemekte yetersiz kalıyor. Doğal benim için dezavantaj olan bu özellik daha yumuşak saçlar isteyenler için avantaj olyor. Tüm bunların haricinde kokusu falan güzel. Krem kıvamında durulanmayan klasik bir ürün. Bir daha alacakmıyım malesef hayır :)

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere bloğumu takip etmeyi unutmayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder