6 Aralık 2014 Cumartesi

Açlık Oyunları Alaycı Kuş (Part1)

Merhaba,
Açlık oyunları kitaplarının son kitabı olan alaycı kuş bildiğiniz gibi 2 parça halinde yapılacaktı. 1. bölümünü çektiler vizyona girdi bende izlemeye gittim.


 Aslında izlemeye giderken önyargılarım vardı. Dedim 2 part yaptılarsa çok yavaş geçer. Kesin çok para kazanmak için yapmışlardır fln...
Ama kesinlikle beni yanılttıklarını söylemeliyim. Konuyu gayet güzel bölmüşler. Dolu dolu bir film olmuş. 75. açlık oyunlarından isyancılar tarafından kaçırılan Katnissin oyunlardan sonra kendini 13. Mıntıkada bulması ile başlıyor. 12. bölge yıkılmıştır. Kalan kişiler ise 13. Mıntıkaya sığınıp isyanın bir parçası olmuşardır. Katniss'i isyanın yeni yüzü yapmak istemektedirler. Bu arada Peeta capitolde tutsaktır. Peki Katniss ne yapacak ?


En sevdiğim serilerden biri oldu bu Açlık Oyunları Tüm filmleri bitince hepsini birden ard arda tekrar izlemeyi düşünüyorum.
Bir sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın. Bloğumu da takip etmeyi unutmayın.

1 yorum:

  1. Bana kalırsa serinin diğer filmlerine oranla daha basit bir film olmuş. Ben konuyu bölmeleri yerine tek filmlik mükemmel bir senaryo beklerdim. Alacakaranlık - Şafak Vakti'ni bölerek nasıl hayal kırıklığı yarattılarsa bu filmde de aynısı olmuş. 2 bölüm halinde çekilen filmlere karşı büyük bir önyargım var artık.

    YanıtlaSil