23 Ocak 2015 Cuma

The Water Dviner - Son Umut

Merhaba,
Yılbaşı geldi geçti ayın sonu olmuş ben hala yazı yazmamışım. Dün eşimle beraber Russle Crowe'un yönetmenliğini yaptığı Yılmaz Erdoğan, Cem Yılmaz ve Olga Kurylenko'nun baş rolleri paylaştığı, Çanakkale savaşı sonrasını anlatan, filmine gittik.

Çocuklarını savaşa gönderdikten sonra onların öldüğünü öğrenen Connor  en azından mezarlarını annelerinin yanına getirmek ve oğullarını kutsal saydıkları toprağa gömmek için önce İstanbul'a, daha sonra da geliboluya doğru yola çıkar. Yolculuğu sırasında Savaş, politik sebepler yüzünden bir çok zorluk yaşar. Fakat herşeye rağmen oğullarını bulmak için elinden geleni yapacaktır.


Güzel bir film olduğunu düşünüyorum. Başka filmlerden esintiler de gördüğüm bu film yer yer beni ağlattı. İzlemenizi tavsiye ederim. Ben türkçe olarak izledim ingilizcesi yoktu. Bulursam ingilizcesini de izleyeceğim. 
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere. Bloğumu takip etmeyi unutmayın.

1 yorum:

  1. Güzel bir yazı olmuş,emegine sağlık :) Takibimdesin bana da beklerim :)

    YanıtlaSil