19 Mart 2015 Perşembe

2015 Gelinlerine ...

Merhaba,
Uzun zamandan sonra en sonunda biraz vakit bulup sizlere yazabildim. Bu gün 2015 Gelinleri için pinterestten hoşuma giden gelinlikleri sizinle paylaşacağım. Umarım sizler de beğenirsiniz.

Gelinlikler arasında dolaşırken bu sene yine dantelin çok moda olduğunu gördüm. Aynı zamanda balık gelinlik modellerine sıkça rastladım. Gelelim benim beğendiklerime...


2015 gelinlikleri arasında dikkatimi çeken bir başka detay ise sırt bölümünde kullanılan tül ve yine dantel detayları. 


Sırt detayları dışında göğüs üstü için de benzer detaylar çokça kullanılmış. Direk straplez yerine aşağıdaki gibi çok gelinlik gördüm.


Her zamanki gibi kabarık gelinlikler yine moda ama bu sene tüllü tüllü kat kat gelinlikler daha bir moda..


Ve sade gelinlikler bu kadar dantelli, tüllü, ıvırlı zıvırlı gelinlikten sonra sade gelinliklerin de moda olduğunu görüyoruz. 


Daha fazla gelinlik için pinterestten beni takip edebilirsiniz...
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere, kendinize iyi bakın. Bloğumu takip etmeyi de unutmayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder