4 Mayıs 2015 Pazartesi

Ecowell Protective Hand & Nail Revitalizing Cream

Merhaba,
Uzun zamandır ürün tanıtımı yapma fırsatım olmuyordu. Bu gün sizlere Ecowell markasının Organik kremini tanıtmak istedim. Bu ürünü bana bir arkadaşım hediye etti kendisini watsonslarda bulabilirmişsiniz.


Ürün tamamen organikmiş. Parabendir, silikondur falan içermiyormuş. Arkasında daha da yazıyordu neler içerip içermediği. Dermatolojik olarak test edilmiş bir ürün ve organik kozmeetik sertifikası varmış. Tüm bu güzelliklerinin yanında tek bir kusuru bence kokusu. O da organik olmasından kaynaklanıyor sanırım.
Ürünü sürdükten sonra çabuk emilmiyor. 5-10 dakika elinizde hafif yağlı, arkadaşımın deyimiyle kımıl kımıl bir his bırakıyor. Yavaş yavaş bu his ortadan kayboluyor ve yerini ellerdeki yumuşaklığa bırakıyor. Benim ellerim fazla kuru olduğundanmıdır nedir bilmiyorum sanki etkisi biraz çabuk geçti. Almak istermiyim. sırf kokusu yüzünden almak istemem.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere (Allah bilir ne zaman ) Kendinize iyi bakın. Bloğumu da takip etmeyi unutmayın şekerlerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder