18 Haziran 2015 Perşembe

Oyunlarım

Merhaba,
Bu gün sizlere oynadığım oyunlardan bahsetmek istiyorum. Bilen bilir online oyun oynamayı çok severim. Özellikle de oyunda kurulan muhabbet güzelse :D Tek başıma oynadığım zaman bir süre sonra sıkılmaya başlıyorum. Bu yüzden bir çok oyun değiştirdim. Şu an ise sadece 6 tane oyuncuk bilgisayarımda yüklü :D Şu an en aktif olarak oynadığım oyun World of Warcraft :)

Bir Orta dünya oyunu büyücüler,savaşçılar, şunlar bunlar farklı sınıflar ve insanlar, elfler, orklar, goblinler vs. gibi çeşitli karakter seçenekleri var. İsterseniz PVE isterseniz PVP yapabiliyorsunuz. Anlat anlat bitmez. 20 lvl'e kadar ücretsiz olarak oynayabiliyorsunuz bildiğim kadarıyla oynamak isteyen varsa girin bi deneyin. Daha sonrası ücretli. Şahsen ücretli olmasını seviyorum. Çoluk çocuk olmadan rahat rahat oyunumuzu oynayabiliyoruz. 

Bunun haricinde aynı firmanın çıkarttığı bir başka oyun. HearthStone. İster akıllı telefonunuzdan, isterseniz bilgisayarınızdan rahatlıkla oynayabilirsiniz. Ancak telefonlarda biraz yer kaplıyor haberiniz olsun. Ben bu gün mecburiyetten sildim :D Oyuna gelince bir kart oyunu. Oyunda siz bir hero, yani kahramansınız ve kartlarınızla karşı tarafın canını 0 a indirmeye çalışıyorsunuz. Kazandığınız veya satın aldığınız kartlar ile kendi destenizi oluşturup isterseniz canlı oyuncularla, isterseniz bilgisayara karşı oynayabiliyorsunuz.
Cabal online benim için bir çok anısı olan bir oyun. Oyun oynamaya zaten ilk bu oyun ile başladım. Hep bunun yüzünden.:D Bu oyun da world of warcraft benzeri bir oyun. Aşırı derecede görsel efektleri var. Zaten en çok görsel efektleri yüzünden seviyorum bu oyunu. Bilgisayarınızın sağlam olması lazım oynayabilmeniz için. Özellikle birden fazla oyuncu yan yana gelipte bir atak söz konusu olunca ekranda rengarenk ışıklardan başka bişi görmeme ihtimaliniz var :D


kısaca lol olarak bilinen bu oyunda şu an yanlış saymadıysam 125 tane şampiyon var ve gittikçe artmakta. Her şampiyonun farklı özellikleri var. Şampiyonlarınızla beraber 5 vs 5 olarak bir harita üzerinde birbirinizin kalesini almaya çalışıyorsunuz. Her hafta ücretsiz olarak farklı şampiyonlar deneyebiliyorsunuz. Savaştıkça biriktirdiğiniz oyun parası ile beğendiğiniz şampiyonları alabilirsiniz. Oyun sırasında sosyalleşip kendi takımınızı kurabilir turnuvalara katılabilirsiniz. Oyunun tek kötü yanı bir sürü çoluk çocuk var ve malesef küfür ve hakaret çok oluyor. Özellikle oyunda ilerlemeye başladığınız zaman.

Smite de lol benzeri bir oyun ama bu oyun ingilizce olduğu için çok çoluk çocuk yok. Görüntü olarak bu oyunu daha çok tercih ediyorum. Aynı zamanda bu oyunu sevmemin başka bir sebebi oyunu antik tanrıları kontrol ederek oynamak. Mesela gidip afroditle zeusu dövebiliyorsunuz :D Mitoloji meraklısı falansanız ilginizi çekebilir.


Wow ve Heartstone oyunlarını çıkaran firma nın yeni çıkarttığı bir oyun. Yapı olarak lol'e daha fazla benziyor fakat daha basit olduğunu düşünüyorum. Bir karakteri geliştirmek için milyon tane seçenek yok. Yeni oyun olduğu için hero sayısı da fazla değil. En son oynadığımda ben hala beta olarak oynuyordum fakat şu an ücretli mi bilmiyorum. 

İşte böyle biliyorum oyunları anlatırken mutlaka eksiklerim var ancak her bir oyunu en ince ayrıntısına kadar anlatmaya kalkarsam kitap yazmam gerekir :D En iyisi deneyin görün diyorum. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kenzdinize iyi bakın. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder