28 Kasım 2015 Cumartesi

Açlık Oyunları Alaycı Kuş Bölüm 2

Merhaba,

Bu gün sizlere geçen hafta gitmiş olduğum Açlık Oyunları Serisinin son filmi olan Alaycı Kuş'u biraz anlatmak istiyorum.

Savaş artık iyice kızışmıştır. Asiler Capitolü ele geçirmek için ellerinden geleni yapmaktadır. Katniss ve arkadaşları ise Başkan Snow'u yok etmek için gizlice hareket etmektedir. Bu yolculuk birçok tehlike ve bunun sonucunda bir çok ölüm getirecektir. Başkan Snow ve Katniss birbirleri ile ilgilenirken başka planlar yapan birileride vardır. Aslında daha çok anlatmak isterdim ama filmi izleyecek olanların hevesini kırmak istemiyorum.

Kitapta belirtilmiş olan birkaç kritik ayrıntıyı atlamışlar. Bunun haricinde genel olarak çok iyi bir seri olduğunu düşünüyorum. Hatta DVD set olarak çıkarırlarsa evime arşivlemek için almayı düşünüyorum. Böyle hoşuma giden ve merakla bekleyeceğim başka seriler de çıkarırlar umarım.


Bir sonraki yazımda görüşmek üzere bloğumu takip etmeyi unutmayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder