28 Kasım 2015 Cumartesi

Arçelik Buharika

Merhaba,
Bu gün sizlere Arçelikten yeni almış olduğum Buharika isimli ürünü paylaşmak istiyorum. Buharika nedir diye soracak olursanız ben kendisine buharlı paspas diyorum ama kendisi bundan çok çok daha fazlası. Hemen hemen her yeri buhar ile deterjansız bir şekilde temizleyebileceğiniz bir ürün.


Küçük birşey gördüğünüz gibi çanta gibi omzunuza asıp temizliğinizi yapabiliyorsunuz. İçinden paspas başlığı, fırçalar, küçük ve köşeli yerler için bir başlık, Cam silme başlığı, daha detaylı ve ince temizlik için bir başlık, başlıklara uygun mikrofiber bezler, uzatma borusu, Su doldurma hunisi gibi bir çok parça çıkıyor. 


İçi aşağı yukarı 1 LT su alıyor. Mainenin kendisi de aşakı yukarı 1 kg desek 2 kg kadar bir yük taşıyorsunuz. Kablosu normal uzunlukta. Isınma süresi 7-8 Dk kadar. Tam dolu olduğunda 30 Dk kadar kesintisiz temizlik yapabiliyorsunuz.Çalışma sırasında su dolduramıyor olmanız biraz kötü ve yerleri biraz ıslak bırakabiliyor. Bu yüzden temizlik  sonrası hemen basmamakta fayda var. Benim evimde hayvanlarım olduğu için öncesinde elektirik süpürgesi ile süpürüp daha sonra silme işlemine geçiyorum. Süpürmeden silersem tüyler yere yapışıyor. En küçük başlığı ile dip köşe her yeri rahat bir şekilde temizleyebiliyorum. Cam başlığını denemedim henüz ama onun da güzel temilzeyeceğine eminim. Şimdilik ürünümden memnunum arkadaşlarım bana tavsiye etmişti bende sizlere tavsiye ediyorum. Özellikle hijyen takıntısı olup ta evi deterjana boğanlar için bence daha sağlıklı bir çözüm. Ben 270 TLye Arçeliğin kendi bayiinden aldım ama internette çeşitli sitelerde 200 TL ye bulabilirsiniz.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın Bloğumu takip etmeyi de unutmayın.

2 yorum:

  1. Bende buharlı süpürge kullanıyorum. Fakir Magic Stream'i her yeri buharla silip süpürebiliyorum aynı zamanda fayans temizleme, cam silme aparatı falan bile var. Tek sevmediğim yanı dediğin gibi biraz ıslak bırakıyor olması.. Benimki bir de Arçelik gibi hafifte değil, eşek ölüsü mübarek :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bende o eşşek ölülerinden alacaktım ama şansa bunu gördüm :D

      Sil