21 Aralık 2015 Pazartesi

Wish List 2016

Merhaba,
Uzun zamandır wish list yapmamıştım ama 2016ya geçerken almak istediklerimi bir listesini yapayım dedim. Hadi bakalım başlıyoruz listeye...

1- Tatiiiiilll
Evet tatil istiyorum. Gerçi şu an çalışmıyorum evde oturuyorum. Belki diyeceksiniz sana her gün tatil ama benim için denizli güneşli yeni yerler gördüğüm zamanlar tatil demek oluyor. Belki yurt dışında bir kaç günlük tur da olabilir. Eşimin izni olduğu kadar :D
2-Saç Değişikliği
Saçlarımı kızıl yaptırdım yaptıralı 2. isteğim ombre mavi saçlar. Belki 2016 ya girmeden önce bile yaptırabilirim. Sağım solum hiç belli olmaz.Tabi yapacak kuaförü bulmak ta mesele o ayrı :D

 3-Yağlı boya resim seti
Bu sene resim kursuna gitmeye başladım. 1. dönem kara kalem, guaj boya ve sulu boya yapacağız. 2. dönem şubat ayına doğru yağlı boyaya geçeceğiz. Bu yüzden bir yağlı boya seti istiyorum. Şöyle içinde her şeyin olduğu bir set. Fırçasından paletine kadar ama ucuz olsun istiyorum. 
4-Makyaj kursu
Resim kursunu bitirdikten sonra seneye makyaj kursuna gitmek istiyorum.Daha güzel makyaj yapmayı öğrenmek istiyorum. Kısmet bakalım. zeten eğer kursa gidersem mutlaka görürsünüz çalışmalarımı :D
5- Makyaj Malzemeleri
Bir sürü bir sürü makyaj malzemesi istiyorum :D Bir dolap dolusu var ama yetmiyo :D Bağımlılık gibi bir şey :D Ama özel olarak istediğim 2 Ürün var 1. si krem allık, 2.si ise bordo ruj. Mac gibi markalardan almak istiyorum ama o kadar para veremem büyük ihtimalle :D

Evet bu seneki isteklerim böyle daha da isteklerim var geçen seneki isteklerimden hala yapamadıklarım var. Kısmetse inşallah en kısa zamanda onları da istiyorum. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere. Kendinize iyi bakın. Bloğumu takip etmeyi de unutmayın.


1 yorum:

  1. Bloğunuzu takibe aldım ben de bloğuma beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil