25 Ocak 2016 Pazartesi

Resim

Merhaba,
Bildiğiniz gibi birkaç aydır resim kursuna gidiyorum. Kara kalemle başladık yağlı boyaya kadar geldik. Hatta bir ara gaza gelip tekrar üniversiteye gidip güzel sanatlar okumayı düşünmüştüm ama sonradan bu kararımdan vazgeçtim. Şimdi ilk yağlı boya çalışmalarımı sizinle paylaşmak istiyorum. İnşallah uzun süre devam etmek istiyorum. Mutlaka hatalarım vardır ama yavaş yavaş onları telafi edeceğimi düşünüyorum.
Bu resmin ilk çıkışı benim değil. Öğrenmek için hoca ile beraber resimlerin arasından seçtik. Aynısını yapmaya çalıştık.  Bunlar da çizim aşamaları normalde zeminden başlanıyor ama çok ayrıntılı bir resim olmadığı için siyahtan başladık.

 

En son resimde görmüş olduğunuz mor bölümü hoca yaptı. Resme biraz daha canlılık katmak için. Eşimin hoşuna gitmedi. Bence fena değil. Neyse siz karar verin güzel olup olmadığına :D

Şimdi gelelim bir sonraki resmime. Bunu evde kendim yaptım.  Bir yerden bakmadım desem yalan olur. Kafamdaki resme benzer resimlere bakıp biraz ilham aldım. Biraz da tekniğine baktım. Ama resim benim resmim.

 

Şahsen çok hoşuma giden bir resim oldu. Belki tamamını ben yaptığım içindir. :D Umarım sizde beğenirsiniz.
Tamamlamak üzere olduğum bir resmim daha var umarım en kısa zamanda onu da sizlerle paylaşabilirim. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere... Kendinize iyi bakın. Bloğumu takip etmeyi de unutmayın.

2 yorum:

  1. Balerin resminin ikincisi güzel olmuş, manzara resmi güzel olmuş. Resme devam.

    YanıtlaSil
  2. güzel çalışma eline sağlık :)

    YanıtlaSil