3 Şubat 2017 Cuma

Göğüs Pompası

Merhaba,
Bu gün size göğüs pompalarndan bahsetmek istiyorum. Göğüs pompası prematüre bebek sahibi olanların alması gereken bir ürün ancak hastaneler pahalı olduğu için elektronik göğüs pompalarını tavsiye etmiyorlar ve deneme yanılma yolu ile siz elektronik göğüs pompasına ihtiyacınız olduğunu anlıyorsunuz.

Eşim ve bende bu hataya düştük. Yeterince bilgimiz olmadığından ve hastane tavsiye etmediğinden dolayı ilk olarak Wee Baby marka manuel el pompası aldık.

Kullanırken çok zorlandığımı söylemeliyim. Süt sağmak çok zor oldu. Çünkü sürekli elinizle pompalamanız gerekiyor. 30 dakika boyunca 15 dk 1 göğsümü 15 dk diğer göğsümü sağmak zorundaydım. İnsanın elleri ağrıyor. Yanımda kalan refakatçim yardımı ile tamamlayabiliyordum bu süreyi. Aynı zamanda ne kadar uğraşsam da otomatik pompadan aldığım kadar süt alamıyordum. Ürünün sevmediğim başka bir özelliği temizlerken içinde su kalmasıydı. Sürekli süte karışıp karışmadığını anlamadığım bir su kalıyordu içinde. Daha sonra biberonunu kullanmayı denediğimde biberonun o binbir zahmetle sağdığım sütü akıttığını fark ettim. Dedim ki bu şekilde olmayacak elektronik pompa almam lazım. 

Ertesi günü akşam annem gidip Mamajoo marka elektronik göğüs pompası aldı. İyi ki de almışız. Manuel pompadan sonra büyük rahatlık oldu bana. Tek başıma rahat rahat sağım yapabiliyordum. 
Ürünün 5 farklı çekim ayarı var ilk kullanımlarda 1-2 numara ile anca çekim yapabiliyordum ama şu an alıştığım için 4-5 numaraya kadar çıkabiliyorum. Üzerindeki led ekrandan kaç dakika sağım yaptığımı görebiliyorum. Manuel pompaya göre daha rahat sağım yapabiliyorum, daha çok süt alıyorum. Gerektiğinde pil ile de çalışıyor. Biberonu iyi ama biberonu ile beslerken bebeği arada hava aldırmanız gerekiyor. Çok memnunum hala daha emzirdikten sonra artan sütümü sağıp dolaba koyuyorum gerekli durumlarda buzluktan veya buzdolabından çıkartıp ısıtıp bebeğimi rahat rahat besleyebiliyorum. (Emzirmek her durumda önemli sütünüzün azalmaması için bebeğinizi öncelikli olarak emzirmeye önem veriniz.)


Bir sonraki yazımda görüşmek üzere. Kendinize iyi bakın. Bloğumu takip etmeyi de unutmayın.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder