4 Şubat 2017 Cumartesi

Lansinoh Göğüs Ucu Kremi

Merhaba ,

Bu gün sizlere lansinoh marka göğüs ucu kreminden bahsetmek istiyoum. Sağım yaptığım dönemde ilk olarak el pompası kullanmıştım. El pompası ile göğüslerimi fazla zorlamamdan kaynaklı canım çok yanıyordu. Bu krem olmasaydı ne hale gelirdim düşünmek istemiyoum. Sürdüğüm zaman hem canımın yanması azalıyordu hemde iyileşmesine yardımcı oluyordu.

Ürün çok yoğun kıvamlı hatta soğuk mekanda kalırsa tüpün içinden çıkarmakta zorlanırsınız. ufacık miktarı bile yetiyor insana.Ürünü kullandığınızda bebeğinizi emzirmek için göğsünüzü tekrar temizlemenize gerek yok. Gayet doğal bir ürün. 1 tüp bitirdim. Yenisini aldım ve kullanmaya devam ediyorum.

Ürünü sadece göğüs için kullanmadığımı da söylemeliyim. Biberonu sıcak su ile temizlerken elime su döküldü ve biraz yandı. O an krem bulamamıştım ve bu kremden elime sürdüm. Ertesi gün elimde hiç bişey yoktu. O kadar iyi bir krem. Aldığı ödüllerden de bu anlaşılıyor. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Memnun kalacağınıza eminim.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere. Kendinize iyi bakın. Bloğumu takip etmeyi de unutmayın.


1 yorum:

  1. yanık için de kullanılabilmesi güzelmiş, evde bulundurmak lazım, sevgiler :)

    YanıtlaSil